Verkiezingsconcert

Klik hier om het verkiezingsconcert terug te kijken
Algemene informatie

Wij nodigen u van harte uit voor een verkiezingsconcert op vrijdagavond 25 februari 2022 D.V. Het programma is heel gevarieerd. Een projectkoor met kinderen en musici uit de gemeente West Betuwe zal verschillende psalmen ten gehore brengen. Ook is er ruimte voor samenzang. Dit alles wordt afgewisseld door een aantal fractieleden die u kort wat vertellen over onze thema’s. Tweede Kamerlid Chris Stoffer zal hierop reflecteren vanuit zijn rol in de de landelijke politiek. We hopen dat u deze avond wilt reserveren in uw agenda. Iedereen is van harte welkom!

Locatie: Hervormde kerk in Asperen

Aanvang: 20:00 uur

Aanwezigheid: Als u aanwezig wilt zijn vragen wij u vriendelijk om aan te melden via onderstaand formulier. Iedereen is van harte welkom!

Livestream: Het verkiezingsconcert zal ook live worden uitgezonden. Bekijk de livestream via onderstaande oranje knop.

Bekijk hier de livestream

Vrijwillige bijdrage: Het verkiezingsconcert is gratis te bezoeken of thuis mee te kijken. U zult begrijpen dat hieraan kosten verbonden zijn. We vragen u vriendelijk om een vrijwillige bijdrage die ten gunste zal komen van de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen op 16 maart 2022. Dit kan op de volgende manieren:

Programma

Het programmaboekje van het verkiezingsconcert kunt u via onderstaande oranje knop downloaden.

Bekijk hier het programmaboekje

Aanmelden verkiezingsconcert

{{ errors.first("field_4068") }}
{{ errors.first("field_4069") }}
{{ errors.first("field_4070") }}
{{ errors.first("field_4071") }}

Lid worden

Dankzij zo'n 30.000 SGP-leden, kunnen wij, landelijk en lokaal, een vuist maken in de politiek. Wil jij hier ook aan bijdragen?

Doneren

Is een lidmaatschap niet wat je zoekt, of je bent al lid? Ook financiële steun stellen wij erg op prijs.

Doneren

Lid worden

Werk mee

Wil jij bijdragen aan het behalen van onze doelen? Bekijk dan de openstaande vrijwilligers- en vaste functies.

SGPJ lid worden

De SGPJ behoort tot de grootste politieke jongerenorganisaties van Nederland. Word jij hier ook lid van?

Ondernemers­platform

Vindt u een goede verbinding tussen politiek en werkvloer belangrijk? Word dan lid van ons platform.

Bestuurders­vereniging

De BSV van de SGP is een platform voor toerusting en netwerken voor huidige en aankomende politici & bestuurders.

Wetenschappelijk instituut

Doormiddel van o.a. onderzoek levert het WI een bijdrage aan de doordenking van maatschappelijke ontwikkelingen.